Vážení zákazníci

na základě vládního doporučení jsou kvůli situaci s šířením COVID-19, omezené platby v hotovosti (na dobírku). Proto jsme od 16. března pozastavili možnosti dobírky / platby v hotovosti při převzetí zboží. V této chvíli si tuto variantu platby nemohou zákazníci při objednání zboží zvolit u žádného z našich obchodů, a je povolena pouze bezhotovostní platba předem. K tomuto kroku jsme přistoupili z hygienického hlediska a k zajištění bezpečnosti všech zákazníků a našich partnerů a došlo tak k eliminaci potenciálně rizikových hotovostních plateb, s cílem snížit riziko přenosu nákazy při kontaktu mezi řidiči a příjemci. Náš přepravce Česká pošta s. p. funguje normálně, omezení se týká pouze platby v hotovosti (na dobírku). V případě požadavku na osobní vyzvednutí / převzetí zboží ve Zlíně, je toto zrušeno do odvolání.

Děkujeme za pochopení.

Všeobecné obchodní podmínky

Mgr. Lenka Žáčková - internetový obchod www.safran-bio.cz
Sídlo firmy: Horní Lhota 152, 763 23 Dolní Lhota u Luhačovic
IČ: 03001806
DIČ: CZ8352184115
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku,
Ev. č. ŽL: MMZL 083893/2014 ze 14. května 2014
Telefon: +420 728 648 548
Email: nakup-safran(at)post.cz
Seznam provozoven: Provozovatelka e-shopu nemá žádné provozovny
Provozní doba e-shopu: Objednávky učiněné prostřednictvím internetové aplikace NON-STOP, telefonicky PO - PÁ: 9.00 - 16.00 h
Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.
 
I. Úvodní ustanovení
II. Spotřebitelská ustanovení
III. Dodací a platební podmínky

3.1

Na základě uzavřené kupní smlouvy je prodávající povinen dodat kupujícímu zboží dle objednávky kupujícího nejpozději do 10 pracovních dnů od vytvoření objednávky kupujícím (v závislosti na fyzické dostupnosti zboží). To neplatí u předobjednávek šafránových cibulek mimo sezónu. Zvolí-li kupující platbu převodem na účet, je prodávající povinen dodat objednané zboží do 5 pracovních dnů od připsání kupní ceny na účet prodávajícího (za předpokladu, že je zboží skladem). Kupující je povinen zaplatit kupní cenu dle vytvořené objednávky, jakož i náklady na přepravu ve výši zvolené kupujícím dle uvedeného ceníku. Zvolí-li kupující osobní odběr zboží, je povinen si zboží převzít na sjednaném místě ve Zlíně na základě výzvy prodávajícího, že je zboží připraveno, nejpozději do 7 pracovních dnů.

3.2

Ceník přepravy – je zpracován v samostatném dokumentu 

V případě velkoobchodní objednávky nad 70 000 Kč (vč. DPH) se poplatek za přepravu neúčtuje. 

Balné je v ceně všech druhů přepravy.

3.3

Ceny zboží a přepravy jsou stanoveny v korunách českých a jejich výše je rozhodná k okamžiku vytvoření objednávky kupujícím. Nepřevezme-li kupující zboží zasílané na dobírku a zboží se z takového důvodu vrátí zpět prodávajícímu, je kupující povinen nahradit prodávajícímu vzniklou škodu spočívající v nákladech na dopravu, prodávající je v takovém případě oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.

3.4

Vzhledem k povaze nabízených činností prodávajícího - prodeji prostřednictvím Internetu a skutečnosti, že prodávající nepřijímá platby v hotovosti ani platební kartou, se na činnost prodávajícího nevztahuje povinnost evidovat tržby v systému EET od 1. 3. 2017. Osobní předání (vyzvednutí zboží) je možné, pouze však na základě předchozí bezhotovostní úhrady, případně platby za zboží na fakturu se splatností (velkoobchodní odběratelé a ověření zákazníci, kteří již u prodávajícího nakoupili).

IV. Nepřevzetí zboží kupujícím
V. Práva z vadného plnění
VI. Skladovací podmínky
VII. Ukládání cookies
VIII. Závěrečná ustanovení


Tyto obchodní podmínky byly aktualizovány dne 01. 03. 2019