Informace o dopravě
Zboží odesíláme zpravidla do 2 - 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (u volby "platba předem" po přijetí platby). V případě platby dobírkou v závislosti na jeho dostupnosti u nás. To neplatí při předobjednávce šafránových hlízek mimo sezónu. Pokud je zboží označeno jako "NA CESTĚ" nebo "SKLADEM U DODAVATELE", je třeba počítat, že se termín dodání může prodloužit o 15 - 30 dnů.
Náš obchodní systém automaticky kalkuluje cenu poštovného (dopravy) a nabízí dostupné formy dopravy, na základě zvoleného množství a hmotnosti položek, vložených do košíku.
Od 1. 3. 2019 Česká pošta s. p. zavedla u zásilek typ Balík Do ruky a Doporučený balíček velikostní kategorie zásilek:
Na toto opatření jsme bohužel museli reagovat. Upozorňujeme, že se cena dopravy zejména při kombinaci různých druhů zboží v košíku může lišit i u zdánlivě malých a nebo lehkých věcí. Pokud bude automaticky vypočtená cena za dopravu nepřiměřená, pokusíme se najít oboustranně vyhovující řešení dopravy a v tom případě Vás budeme kontaktovat. Omlouváme se za komplikace, na kterých ale neneseme vinu.
Ceny dopravy pro ČR
- Nabízíme levný anebo rychlý způsob dopravy. Pokud Vám nevadí, že si na zásilku počkáte (od 2 - 4 dnů) můžete zvolit Doporučené psaní nebo Doporučený Balíček. Vzhledem k tomu, že podle obchodních podmínek České pošty tyto typy zásilek nepatří mezi tzv. zásilky s garantovaným termínem doručení, může se doba dodání protáhnout až na 7 dní!
- Pokud preferujete rychlejší doručení (do 1 - 2 dnů negarantovaně), zvolte Balík Do ruky nebo balík do Balíkovny.
- V případě, že na dodání pospícháte, jsme schopni po dohodě zaslat expresní zásilkou EMS (garantované dodání do druhého dne od podání do 14 hodin a v sobotu - cena od 165 Kč).
- Uvedené lhůty jsou podmíněny dostupnosti zboží u nás nebo dodavatelů!
- Poplatek za dobírkovné činí +39 Kč.
Balné
Balné je obsaženo v ceně všech druhů dopravy mimo osobního vyzvednutí.Pojištění zásilek
- Upozorňujeme, že zásilky Doporučené Psaní a Doporučený Balíček představují ekonomické formy přepravy a jejich využití doporučujeme pouze u objednávek nižší hodnoty. V případě jejich ztráty nebo znehodnocení poskytuje Česká pošta maximální částku za kompenzaci (ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu) v případě Doporučeného psaní 1440 Kč a Doporučeného Balíčku 1380 Kč! Pokud je hodnota zboží v zásilce vyšší, zvažte volbu tohoto způsobu dopravy! Případné škody budou kompenzovány jen do výše náhrady poskytnuté Českou poštou!
- Ostatní typy zásilek automaticky pojišťujeme na hodnotu objednávky uvedenou na faktuře.
Ceny dopravy pre SR
Prodávající si vyhrazuje právo konečného výběru způsobu odeslání zboží a přepravních prostředků a zvolit takový druh dopravy, který skutečně odpovídá aktuální objednávce a zejména její skutečné hmotnosti.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 228 885 123 (pro ČR), +421 2/330 570 50 (pro SR) nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Pohlídejte si balík
Sledujte pohyb balíčku pomocí podacího čísla na webových stránkách České pošty a UPS/SPS (pro SR). Při podávání zásilky zadáváme do přepravního systému přepravců telefonní číslo a e-mail adresáta. Ti pak bezplatně adresáta informují formou SMS a e-mailu o termínu dodání zásilky, o případných překážkách při doručování nebo o uložení zásilky. Informace o stavu zásilky EMS, Balík Do ruky nebo balík do Balíkovny jsou dostupné v den podání zásilky od okamžiku, kdy je na mobilní telefon adresáta doručena SMS zpráva o přijetí zásilky do přepravy a to pomocí podacího čísla, na webových stránkách České pošty. Informace o zásilce přepravované přepravcem UPS/SPS na Slovensko jsou dostupné od okamžiku přijetí zásilky na slovenském překladišti a nebo v den doručování.
Žádáme Vás proto o pečlivé zadání Vašich kontaktních údajů při zadávání objednávky v rozhraní našeho obchodu, abychom tyto údaje mohli správně vyplnit a zadat, kam má zásilka dorazit!
Prodávající si vyhrazuje právo konečného výběru způsobu odeslání zboží a přepravních prostředků a zvolit takový druh dopravy, který skutečně odpovídá aktuální objednávce a zejména její skutečné hmotnosti. Jedná se o případy, kdy zákazník zvolí u objednávky druh poštovného, které neodpovídá předepsané maximální hmotnosti přepravce), v takovém případě prodejce bude zákazníka kontaktovat.
Kliknutím na loga níže budete přesměrováni na systém pro sledování zásilek:
Aktualizace 01. 07. 2023